Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Trust-IT söker en support tekniker till en av våra större kunder i Kista. Arbetet innebär att du tillsammans med dina kollegor kommer att stödja och supportera användarna på plats hos kunden.

Vi har idag ett helhetsansvar mot kunden vilket omfattar all IT-drift i Norden vilket innebär att det finns goda möjligheter för dig att utvecklas i din yrkesroll.

Din bakgrund

Vi tror att du har en IT-utbildning och ett stort brinnande intresse för teknik. En annan förutsättning är att du är social och tycker om att arbeta Du har nyligen genomgått en IT-utbildning och vill nu starta din yrkeskarriär.

Du som person

Vi söker dig som är positiv, glad, ansvarstagande, engagerad och serviceinriktad.
Trivs med att hjälpa användare, besvara frågor och lösa problem.
Ansvarstagande och tar egna initiativ till att förbättra kunders användarupplevelse. 
Tycker om att samarbeta och kommunicera med dina kollegor inom bolaget.

Vi erbjuder

Vi kan erbjuda en plats i ett fantastiskt Team där du både kommer trivas och stöttas av dina kollegor i ditt arbete. Du kommer att få arbeta i en intressant och spännande global verksamhet som ligger i framkant. Arbetet är varierande, utvecklande och behöver du stöd så finns hjälpen från en kollega bara någon meter bort.

Tjänsten

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med en provanställning på 6 månader. Vi vill gärna att du börjar så snart som möjligt.

Kvalifikationer

  • God kommunikativ förmåga i svenska och engelska tal och skrift.
  • Grundläggande IT-kunskap, gärna via utbildning

Ansökan

För mer information om tjänsten eller för att ansöka, kontakta oss på career@trustit.se

Din ansökan ska skickas in i form av ett personligt brev och CV.

Vi behandlar ansökningarna fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.



Omfattning: Heltid, start fortast möjligt eller när du kan


Sveriges bästa support!

Vid vår servicedesk sitter erfarna och utbildade tekniker redo att hjälpa dig direkt i telefon.
Vi löser 93% av alla case vid första kontakten medan branschstandard är 80%.
Vi vet att det är en hög siffra men det är vår verklighet.

Kontakta oss!
Vi bjuder på 30 minuters fri konsultation!

Välj ett av våra kontor nedan för vidare information om hur du kan kontakta oss.